Even een update van onze Achterhoek Campagne. Er ontstaan mooie resultaten tijdens het begin van onze 2020 Achterhoek campagne. Veel toeristische partners scoren in Januari veel beter dan het vorige jaar. Er is nog veel werk te doen maar de campagne begint zijn vruchten af te werpen. Ons doel is een nog breder Achterhoek kanaal neer te zetten om voor iedere Achterhoekse partner een gerespecteerde partner te zijn.
Wij lanceren veel nieuwe websites voor bijna elke Achterhoekse gemeente. In al die gemeentes ontstaan op dit moment nieuwe partnerships. Wij bewerken met enkele nieuwe portalen de Belgische markt. Dit zijn graag geziene gasten die graag fietsen en wandelen in ons mooie Achterhoek. Wij zijn met verschillende partnerships bezig om voor een krachtig online uitgeef collectief te zorgen.
De inwoners van een regio worden al jarenlang vergeten in bestemmingsmarketing campagnes. Niet bij ons en we gaan ons daar in 2020 nog veel harder voor inzetten. In 2020 gaan we ook in gesprek met bestuurders op allerlei niveaus om ervoor te zorgen dat ze in contact komen met toeristische marketing kansen en inzichten die nu nog voor ze verborgen blijven.
Tot snel weer, voor nu, anpakken !