Wat een leuke Achterhoekse week.
Een groep jonge marketeers kunnen enthousiasmeren op het Graafschap College om daarna even binnen te wippen bij Villa Ruimzicht. Cees Hensen geeft mij aan dat wij het meest krachtige Achterhoeks marketing kanaal zijn en nodigt ons uit voor meer inzet en creativiteit voor enkele andere projecten. Hierover later meer. Waar een spontaan bezoek bij een partner soms niet goed voor is. Uiteraard gaan we hier op volle kracht mee aan de gang.
Deze week hebben we weer enkele mooie Achterhoekse bedrijven bezocht en werken we aan het openen van 2 nieuwe ‘filialen, toeristische informatie punten in de Achterhoek. Nog even wat vrije tijds producten samenstellen alvorens de ‘deuren’ open kunnen.
In ons mooie Montferland is de nieuwe site voor Kasteelstad online, nog even wat werk, de gang zit er goed in. Een voor het bestuur nieuwe ervaring , de eerste boekingen , en meer en meer partijen die aansluiten geeft ons nog meer energie om nu ook de middenstanders erbij aan te sluiten. Een bijzonder leuke klus in het mooie Montferland. Volg onze Montferland op 1 campagne.
Om onze Belgische fiets vrienden goed te bedienen hebben we Achterhoek.be gelanceerd. De eerste aanvragen en boekingen zijn een feit. Goede bestemmingsmarketing in de Achterhoek betekent in eerste instantie focus op Achterhoekers en daarna op binnenlands toerisme. Vervolgens zijn onze Oosterburen en Zuiderburen de belangrijkste doelgroep. Hoe de ‘visits’ van rest of the world zich ontwikkelen is nog maar de vraag, dat merken ze nu in Giethoorn ook wel weer.
Goed goan