Onlangs hebben we mogen kennismaken met wethouder Arthur Boone die in Doesburg onder andere toerisme in zijn portefeuille heeft. Ik lees in dit interview dat hij ook van golfen houd, die 9 holes lopen we dan een andere keer Arthur.
Er staat ook :
“Na een aantal maanden werkzaam te zijn hier, snap ik dingen ook beter. Zo is de keuze om aan te sluiten bij marketingactiviteiten van andere Hanzesteden een heel goede. Het kost ons jaarlijks 10.000 euro aan Hanzesteden Marketing, maar het levert veel internationale aandacht op. De samenwerking met Hanzesteden Marketing loopt tot 2021, maar het is goed om hiermee door te gaan.”
Samenwerken is inderdaad een goed idee. Het is fijn dat Arthur nu ook weet wie wij zijn en dat onze Hanzesteden campagne al 20 jaar bijdraagt aan de naamsbekendheid en groei in bezoeken voor de Hanzesteden. Elke Hanzestad afzonderlijk krijgt van ons ook de verdiende aandacht. Via productontwikkeling binnen citymarketing campagnes zetten we steden goed op de kaart.
Interessante man die net als mijzelf ambassadeur is voor de Liemers , betrokken en staat voor het product waar hij voor aan de slag moet.
We hebben vooral gesproken over de verhoudingen in het toeristisch veld en dat samenwerken en in gesprek gaan met elkaar over de inhoud zo belangrijk is om verder te komen. Ook hebben we hem verleid in gesprek te komen en te blijven met de Montferland op 1 campagne. 1 van onze regionale campagnes in de provincie Gelderland.
Tijd voor meer ontmoetingen in de politiek.
Team Achterhoek Marketing